Andre sider af mig

torsdag den 1. september 2016

Aerostriped


Aerostriped

I wish you'd stay
hver pore af min bevidsthed er gennemtrængt af dig
savnet fylder min krop, mit hjerte, min sjæl
I'd like you to be here ev'ryday.

I wish I could be your man
som en maskine uden fører, en bevidsthed uden sjæl
farende forvildet rundt når du er væk
wanted you to understand


I wish you'd stay
del dagen med mig, livet, søvnen, kærligheden
eller bare det ene sekund, der er det næste
I'd like you to be her ev'ryday


Maybe you could be my girl
duften af roser springer ud i min bevidsthed
blomstrende hjerte, alt er dit
I wish you'd let me be your's in my world


I wish you'd stay
I'd like you to stay here ev'ryday

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Giv gerne kommentarer til digtene - jeg elsker både ris og ros :-)