Andre sider af mig

torsdag den 1. september 2016

Mere !!

MERE!!

Sagte nærmer dit hjerte sig
åbner sig, rødmende og sart
lokker, kalder, driller
begærer.

Tunger af lyst skyder sig ind
mellem vore fælles læber
smager, driller, kæler
bider.

Rosenknoppede spændes de
modtager mine fingres strøg
let, krævende, blidt
hårdt.

Du åbner dig
helt
du er min.

Tørstigt drikker jeg af dine lænders saft
åbner din skal
mærker hungeren stige
hårdt, ubønhørligt
krævende.

Jamrende suk modtager mig
i varmens dybe omsluttethed
mit kildevæld møder dit
brusende, spændt
dybt.

Ømhedens øjeblik varer ved
kærligheden flyder dybt
mæt, tømt, fælles
ét kød, én krop
ét sind.

Og udløsningens magi holder fast
kroppene hungrer
fingrene sitrer
min sæd er i dig
din saft er i mig.

Men jeg vil mere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Giv gerne kommentarer til digtene - jeg elsker både ris og ros :-)