Andre sider af mig

torsdag den 1. september 2016

Elsker

Elsker

Elsker 

Tålmodighed

ventende - på det der skal ske
ventende - med tilbageholdt åndedræt
ventende - vidende at tingene sker med små skridt
ventende - tålmodigt ventende og håbende af al magt

Kærlighed

brændende - dybt i hjertet
brændende - i alt hvad hun gør og si'r
brændende - med evighedens uslukkelige flamme
brændende - kærligt elskende alt hvad hun er for evigt


Tillid

stolende - på alt hvad der sker
stolende - uden tvivl i hjertets indre
stolende - fordi jeg ikke kan se hvad der sker
stolende - tillidsfuldt ventende på samhørighedens univers


Elske

med alt - hvad jeg er
med alt - hvad jeg bliver
med alt - hvad jeg har været
med alt - hvad min krop og sjæl indeholder

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Giv gerne kommentarer til digtene - jeg elsker både ris og ros :-)